יום הזיכרון • הכינוס האנטישמי של שונאי ישראל: "היהודי הוא האויב"

    נתן גולד No Comments on יום הזיכרון • הכינוס האנטישמי של שונאי ישראל: "היהודי הוא האויב"
    14:53
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on הרשת סוערת בעקבות דברי גולדקנופף: "את מטולה לא סגרו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבת שעברה התכנסו 113 ממכחישי השואה הגדולים ביותר במלון "גרובסנו" שבמרכז לונדון במסגרת כנס אנטישמי שנערך במקום. בין השאר, נאמר בכנס כי "היהודי הוא האויב". כמו כן, הדוברים הזכירו את העשן שהיתמר מעל מחנות ההשמדה בזמן השואה וזכו בתגובה למחיאות כפיים סוערות. גם הפיגוע שאירע בחודש ינואר האחרון במערכת העיתון "שארלי הבדו" בפריז הוזכר, גם כן לקול התשואות הרמות מצד הנוכחים, כך פורסם בחדשות10.

    הכינוס התנהל בדומה למבצע צבאי. המשתתפים התכנסו בתחנת הרכבת "ויקטוריה" שנמצאת במרחק דקת הליכה מהמלון, ומשם הובילו אותם לסוויטה מיוחדת שהוזמנה דרך האינטרנט תחת שם בדוי. כשהגיעו לאולם הכינוס, הם נתקלו בפתח באדם רחב מימדים שעמד בכניסה לסוויטה ובדק את כל הנכנסים.

    למרות הפעולות שנעשו על מנת להסתיר את מה שקרה במלון, הוכיחו המשתתפים לאחר מכן שאין להם שום רצון להסוות את דעותיהם הקיצוניות – וסרטונים המתעדים את הדברים הקשים שנאמרו בכנס הועלו לרשת.

    באתר "הדיילי מייל" דווח כי המארגן של האירוע ביקש מהדוברים להיזהר בדבריהם, ככל הנראה מהרצון להעלות את הנאומים לרשת. כעת נותר רק לדמיין מה היו אומרים מכחישי השואה ללא מגבלות אלה.



    0 תגובות